image 1 image 2 image 3 image 4

USŁUGA e-BIURA W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH

1. Na czym polega usługa e-Biura?

Wirtualne biuro to rozwiązanie nowoczesne, wygodne i tanie pozwalające osiągać zamierzone efekty bez inwestycji w powierzchnie biurową. Pakiet podstawowy biura wirtualnego daje możliwość rejestracji firmy pod naszym adresem, co potwierdzone jest stosowna umową najmu.

Usługa e-Biura jest adresowana do firm, którym zależy na zmniejszeniu kosztów obsługi biurowej. Jeśli działalność nie wymaga posiadania powierzchni biurowej na codzienną obsługę klienta, to warto zainteresować się naszą propozycją.

Za sprawą dobrej lokalizacji i pozytywnego wizerunku naszego centrum handlowo-usługowego, Twoja firma zyska pozytywny odbiór potencjalnych klientów.

 

2. Jaki jest zakres szczegółowy usługi?

Usługa obejmuje: Wynajem adresu pod siedzibę firmy, obsługę skrytki pocztowej, wynajem apartamentu biurowego-konferencyjnego na spotkania biznesowe.

3. Jakie są korzysci dla Najemcy?

Do podstawowych korzyści trzeba zaliczyć: obniżenie kosztów związanych z wynajmem biura i z jego eksploatacją, posiadanie odrębnego adresu siedziby firmy (innego niż miejsce zamieszkania przedsiębiorcy), elastyczne dopasowanie kosztów do potrzeb Najemcy.

4. Jakie są szczegółowe koszty usługi?

Najem e-Biura (wynajem adresu pod siedzibę firmy)
Cena: opcja podstawowa 170 zł/mies.

Skrzynka pocztowa Najemcy e-Biura
Cena: 30 zł/mies.

Wynajem apartamentu biurowo-konferencyjnego
Cena: 30 zł/h

Ceny nie zawierają podatku VAT

 

5. Kto korzysta z usługi e-Biura?

Wśród zainteresowanych usługą są:

  • osoby, które dopiero rozpoczynają działalność i nie muszą spędzać w biurze wielu godzin dziennie
  • firmy, które rozwinęły się na tyle, że myślą o oddziałach w innych miastach
  • ci, którzy są zatrudnieni na etacie, ale muszą też dorobić do pensji
  • dla osób, które dużo podróżują, które pracują w domach
  • firmy i podmioty, które potrzebują mieć do Sądu Rejestrowego (KRS) formalny adres do celów rejestracyjnych, oparty na tytule prawnym - czyli np. umowie najmu, który zazwyczaj jest wymagany przez urzędników z urzędu skarbowego
  • osoby fizyczne działające w oparciu o wpis do ewidencji, jeśli nie chcą rejestrować firmy na swój adres domowy, albo też nie mogą tego zrobić bo na przykład nie mają stałego meldunku albo ich mieszkanie nie ma właściciela bo wyjechał za granicę czy od 2 lat toczy się postępowanie spadkowe, itp.
  • firmy szukające oszczędności na kosztach wynajmu biura i jego zaplecza

Miejski Dwór © 2011